domingo, 8 de enero de 2012

Sessió dia 22/12/11

La sessió d’avui l’hem dedicat a acabar les tasques 4 i 5 amb l’Eduard. Crec que aquesta sessió ha estat molt interessant i una mica estressant també, ja que he après a afegir molts recursos al meu bloc personal dels quals no en sabia res. Així doncs, per exemple, he après a afegir un voki, un rellotge, vídeos, enllaços externs, enquestes i m’ha sorprès que tot i que aquestes tasques, en un primer moment, m’han semblat molt complicades, un cop vas descobrint-ne el seu funcionament, és més fàcil del que realment sembla i la dinàmica és molt semblant en totes elles.
A través, de tots aquests nous recursos, he pogut observar com el meu bloc anava canviant el seu disseny, i jo podia anar-lo transormant cada vegada en un bloc més creatiu i més personal, cosa que m’ha agradat i m’ha fet sentir orgullosa de mi mateixa. A més, com a futura mestra he de ser competent en tots aquests aspectes, perquè sinó els sé utilitzar jo, òbviament, no els podré ensenyar i penso que és un acte de responsabilitat ser una mestra competent en tots els àmbits que hem sigui possible, atenent a les circumstàncies d’aquest món digital en el que vivim ens agradi o no.
Com a aspecte negatiu només vull dir que, potser, haguéssim necessitat una mica més d’atenció individualitzada,  ja que només amb un sol professor i amb una hora i mitja de temps que teníem, a vegades, és complicat portar la tasca endavant. Tot i això, vull agrair la predisposició de l’Eduard i la seva flexibilitat, ja que al veure’ns preocupats ens ha deixat més marge de temps per poder-la acabar i, a més, un cop acabada la classe, ens ha deixat anar a una altra aula amb ell perquè els alumnes que encara teníem dubtes els poguéssim solucionar.  
 
La fotografia és del Voki que he creat en aquest bloc!

No hay comentarios:

Publicar un comentario